Even voorstellen,

 

Wij zijn een jong bedrijf met toch al een ruime ervaring in de telecom branche. Deze ervaring is opgedaan bij het werken voor verschillende grote providers, aan zowel de infrastructuur alsook in het klantdomein. Het klantdomein? hoor ik u denken, ja het klantdomein.

 

Een provider (Ziggo, KPN, Tele2 etc.) levert u diensten als internet, telefonie en televisie. Bij problemen maakt men een duidelijk onderscheid tussen hun- en het klantdomein. Daar waar het signaal de woning binnenkomt, eindigt het domein van uw provider. Ligt hierachter de oorzaak van de verstoring, dan dient u dit dus zelf op te lossen (met uitzondering van uw modem, deze heeft u in bruikleen). Uw provider kan, aan de hand van hoe het signaal bij u binnenkomt, veelal bepalen of de fout bij hen ligt en dat is vaak niet het geval (hetligtnietaanmijnprovider.nl).

 

U hebt dus een probleem en het ligt niet aan uw provider, wat nu?

U kunt uw provider verzoeken alsnog een monteur te sturen, dit is vaak duur en sommige providers hebben niet eens de mogelijkheid om een monteur langs te sturen, omdat ze die simpelweg niet hebben. U kunt echter ook contact opnemen met ons, wij zijn gespecialiseerd in het oplossen van de "klantdomeinproblemen".  Bij ons bent u veelal ook een stuk voordeliger uit en wij kunnen u vaak op hele korte termijn helpen. Wij komen vrijblijvend langs en geven u vooraf een prijsopgave.